ضرورت استفاده از بهترین نرم‌ افزار مدیریت مطب و کلینیک 1402/04/17

ضرورت استفاده از بهترین نرم‌ افزار مدیریت مطب و کلینیک

 

عصر حاضر، عصر تکنولوژی و پیشرفت است. کلیه مشاغل خود را با این جریان هماهنگ کرده و راه را برای ورود انواع نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها به کسب‌وکار خود باز کرده‌اند. در سال‌های اخیر شاهد رشد چشمگیری در همسو شدن جامعه سلامت ایران با فناوری اطلاعات بودیم.

استفاده از نرم‌ افزار مدیریت مطب و کلینیک در سال‌های اخیر به طور فزاینده‌ای محبوب شده. از آنجایی که سازمان‌های بهداشتی به دنبال کارآمدتر شدن هستند، ما نیز به‌عنوان تولیدکننده‌ی نرم‌افزار، برای رسیدن به این هدف قدم‌های محکمی برداشتیم که حاصل آن نرم‌افزار مدیریت مطب و کلینیک پارسیز طب است.

فناوری اطلاعات و ارتباطات به سه طریق می‌تواند روی نظام سلامت یک کشور تأثیر بگذارد:

  1. بهبود دسترسی به اطلاعات پایه‌ای بیماران و کل افراد جامعه
  2. بهبود مدیریت سلامت، افزایش سطح اطلاعات و دانش
  3. حمایت از تصمیم ‌گیرندگان در اجرای صحیح سیاست‌ها

بنابراین، ضرورت استفاده از نرم‌افزارهای مدیریت مطب و کلینیک در خدمات سلامت می‌تواند به‌عنوان پایه‌ای جهت برنامه‌ریزی‌های مبتنی بر استراتژیک تلقی گردد که لزوم این امر همت مدیران ارشد وزارت بهداشت را می‌طلبد که با برنامه‌ریزی و اجرای زیرساخت‌های فناوری، در رسیدن به حداکثر بهره در سیستم سلامت گامی محکم بردارند.

با ورود نرم‌افزار مدیریت مطب و کلینیک به مراکز پزشکی، بخشی از روال‌ها و قوانین حاکم بر فرایندها تغییر و به سمت بهبود حرکت کرد و مطب‌ها و کلینیک‌ها فصل تازه‌ای از عملکرد خود را تجربه کردند که این گام مؤثر بعدی در به تحقق رسیدن پزشکی مدرن خواهد بود.

 

مزایای نرم افزار مدیریت مطب و درمانگاه

محیط کاربری ساده:

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد نرم‌ افزار مدیریت مطب و کلینیک پارسیز کاربری آسان و طراحی ساده نرم‌افزار است، به‌طوری‌که هر پزشک و منشی به‌سادگی می‌تواند با محیط نرم‌ فزار مطب ارتباط برقرار کرده و از آن استفاده کند.

طراحی نرم‌افزار مدیریت مطب و کلینیک پارسیزطب با نظرات و بازخوردهای مستقیم پزشکان و صاحب‌نظران این حوزه طی چندین سال انجام شده است؛ بنابراین نتیجه به‌دست‌آمده کاملاً ساده و کاربردی و منطبق با نیازهای درمانگاه‌ها، کلینیک‌ها و مطب‌ها است.

دسترسی سریع و مشاهده کلیه سوابق بیمار:

شما به‌عنوان یک پزشک دسترسی کامل و جامعی به پرونده الکترونیک سلامت بیماران خود خواهید داشت. یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های نرم‌افزار پارسیز طب مشاهده کلیه سوابق درمانی بیماران در یک صفحه و در یک نگاه است؛ بنابراین شما در قسمت سوابق درمانی بیماران کلیه سوابق مراجعه به کلینیک و مطب وی را خواهید داشت.

نرم‌ افزار مدیریت مطب پارسیز طب با طیف وسیعی از امکانات و راهکارهای ویژه‌ی خود در بخش‌های مختلف پذیرش و صندوق، رزرو وقت، ثبت اطلاعات پزشکی بیماران، نسخه‌نویسی آنلاین، دسترسی به لیست داروهای تأمین اجتماعی، ثبت اقلام مصرفی، مدیریت حساب‌ها و... می‌تواند نحوه عملکرد مطب‌ها، کلینیک‌ها و درمانگاه‌ها را به طور کامل تغییر دهد. همچنین به کلینیک‌ها اجازه می‌دهد تا کارهای وقت‌گیری که به‌صورت دستی انجام می‌شد را خودکار کنند و در وقت گران‌بهایشان صرفه‌جویی کنند.

گزارش‌گیری پیشرفته:

یک مزیت دیگر برای نرم‌ افزار مدیریت مطب و کلینیک پارسیز گزارش‌هایی است که در فواصل زمانی معین می‌توان از سیستم تهیه نمود، این گزارش‌ها به‌راحتی در نرم‌افزار مدیریت مطب و کلینیک تهیه می‌شود و این امکان را در اختیار پزشکان قرار می‌دهد که روی فرایندهای درمان در سیستم نظارت و کنترل دقیق داشته باشید. همچنین می‌توانید با استفاده از گزارش‌ها نرم‌افزار مدیریت مطب و کلینیک با بیمارانی که در پرداخت‌هایشان دیرکرد دارند تماس بگیرید. با استفاده از این گزارش‌ها می‌توان به راحتی زمان خود را به حداقل رساند.

سیستم یکپارچه:

شما می‌توانید با استفاده از نرم‌ افزارهای مدیریت مطب و کلینیک، امور مالی و امور مربوط به بیمه را مدیریت کرده و اطلاعات بیماران را مرتب به‌روز کنید. با استفاده از این نرم‌افزارها خطاهای موجود در کار به حداقل خواهند‌ رسید زیرا بستر نرم‌افزار خطاهای خود را به صورت خودکار اصلاح کرده و به‌روزرسانی می‌شود.

 

امکاناتی که به شما می‌گوید چرا به این نرم‌افزار نیاز دارید:

  • حذف پرونده دستی و کاغذی
  • مدیریت وضعیت پذیرش
  • نوبت‌دهی سریع و سیستمی
  • تعریف انواع بیمه
  • نگهداری سوابق بیمار
  • محیط زیبا و کاربرپسند
  • ثبت جزئیات درمانی انجام شده در پرونده درمانی بیمار
  • ثبت مواد مصرفی
  • ارسال نسخه برای بیمار
  • پنل پیامک داخلی
  • تهیه گزارش‌های مختلف

 

هدف نهایی نرم‌ افزار مدیریت مطب و کلینیک پارسیز طب، کاهش زمان صرف شده برای تکمیل مدارک و افزایش تعامل با بیمار است. برخی از امکانات نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک تحت وب را در مقاله‌ای با همین عنوان می‌توانید مطالعه کنید.

 

 

سوالات متداول:

  • ضرورت استفاده از نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک چیست؟
  • ویژگی‌ها و مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک چیست؟
  • بهترین نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک متعلق به کدام شرکت است؟
  • آیا خرید نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک مقرون به صرفه است؟
  • تشکیل پرونده الکترونیک در نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک به چه صورت انجام می‌شود؟
  • آیا نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک قادر به نمایش سوابق پزشکی بیمار است؟
  • چطور می‌توان مدارک پزشکی بیمار را در نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک بارگزاری کرد؟
  • نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک رایگان را از کجا دانلود کنیم؟

.

نرم افزار مطب . نرم افزار مدیریت مطب . نرم افزار داروخانه . نرم افزار دندانپزشکی . نرم افزار رادیولوژی . نرم افزار مطب پارسیزطب . نرم افزار مطب رایگان . بهترین نرم افزار مطب . ارزانترین نرم افزار مطب . مقایسه نرم افزار مطب پارسیز طب. پارسیز طب . نرم افزار مدیریت مطب . نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک. نرم افزار درمانگاه. نرم افزار مطب خوب. نرم افزار دندانپزشکی رایگان . نرم افزار فیزیوتراپی . نرم افزار پزشکی. نرم افزار مطب. نرم افزار نوبت دهی. نرم افزار مشاوره پزشکی. مشاوره پزشکی رایگان.