تاثیر نرم افزار مدیریت مطب بر رضایت بیماران 1402/06/27

چگونه نرم افزار مدیریت مطب با بیماران ارتباط برقرار می‌کند؟

 

نرم افزار مدیریت کلینیک در صنعت پزشکی مورد توجه قرار گرفته است، زیرا به بیمارستان‌ها، پزشکان و بیماران کمک می‌کند تا بر چالش‌های مختلف در خصوص نوبت‌هی، رزو وقت، نظام ارجاع، نسخه نویسی الکترونیک، تشکیل پرونده، پیگیری سوابق بیمار و... غلبه کنند. آن دورانی که بیماران برای ملاقات با پزشکان در صف منتظر می‌ماندند، گذشته است. امروزه دسترسی‌ها به انواع وسلیل ارتباطی که به اینترنت متصل هستند زیاد شده و افراد مخصوصا بیمارات انتظار دارند بدون فوت وقت بتوانند مشکل خود را بر طرف کنند.

علاوه بر این، نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک به پزشکان در حفظ سوابق بیمار کمک می‌کند. امکانات متنوع دیگری نیز در این نرم افزار وجود دارد که به وسطه آن پزشکان، کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها می‌توانند خدمات متعددی را با سرعت بیشتری به بیماران خود ارائه دهند و در جلب رضایت آن‌ها و همچنین افزایش تعداد مراجعه کنندگان قدم بر دارند. در این مقاله اجازه دهید در مورد مزایای مختلف نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک صحبت کنیم که می‌تواند بیماران را به سمت کلینیک شما سوق دهد:

 

سیستم نوبت دهی و رزرو وقت

نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک تحت وب پارسیز طب، در رزرو نوبت پزشک، تست‌های تشخیصی، خدمات رادیولوژی و بسیاری موارد دیگر بسیار کارآمد است. بنابراین، بیماران می‌توانند بدون زحمت برای انجام معاینات سلامت خود اقدام نمایند. مهمتر از آن، مزیتی که برای پزشکان دارد، مولفه تقویم در نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک پارسیزطب است که پیگیری قرار ملاقات‌های آینده بیمار را برای پزشکان یا منشی آسان تر می‌کند. آنها حتی می‌توانند بر اساس درخواست بیمار قرار ملاقات خود را تغییر دهند یا لغو کنند. همه‌ی این امکانات برای جلب رضایت بیماران ضروری است.

 

یادآوری قرار ملاقات

موارد زیادی وجود دارد که در آن بیماران ممکن است به دلیل مشغله کاری، قرار ملاقات با پزشک خود را فراموش کنند. این شرایط می‌تواند منجر به مشکلات جدی برای سلامتی شخص شود که می‌تواند بیماران را مجبور کند هفته‌ها یا ماه‌ها در بیمارستان بمانند. برای جلوگیری از چنین پیامدهایی، نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک پارسیز طب ضمن داشتن پنل پیامک، با ارسال یادآورهای خودکار پیامک و تماس صوتی، بیمار را از نوبت خود مطلع می‌کند. این نشان می‌دهد که چگونه پزشکان و کلینیک‌ها از سلامت بیماران خود مراقبت می‌کنند و به آن‌ها اهمیت می‌دهند.

 

نگهداری سوابق بیمار

نگهداری و ایمن سازی پرونده‌های پزشکی و اسناد فیزیکی همه بیماران در فضای محدود مطب یا کلینیک، یک کار دشوار است و این مورد با گذشت زمان و رشد آن مرکز درمانی، پیچیده‌تر نیز می‌شود. یک سیستم اتوماسیونی و ثبت بدون کاغذ در سامانه جامع مدیریت مطب و کلینیک پارسیزطب به کلینیک‌ها و پزشکان کمک می‌کند تا تمام اطلاعات بیماران را در دستگاه‌های الکترونیکی یا فضاهای ذخیره سازی ابری نگهداری کنند. در نتیجه پزشکان می‌توانند توجه بیشتری به سلامت بیمار داشته باشند. علاوه بر این، به بیمارستان‌ها کمک می‌کند تا سریعتر از هر سیستم دیگری قبض ایجاد کنند تا بیشترین رضایت را برای بیماران تضمین کند.

 

بهبود مدیریت صف

حتی با وجود داشتن پزشکان درجه یک، اگر کلینیک‌ها نتوانند بهترین تجربه را برای بیمار ارائه دهند، همه چیز از بین می‌رود و ممکن است احساس ناامیدی کنند. در نهایت، کلینیک‌ها و پزشکان در شبکه‌های اجتماعی، بازخورد و رتبه پایینی خواهند داشت. برای جلوگیری از هر گونه ناراحتی برای بیماران، ویژگی مدیریت صف در سامانه جامع مدیریت مطب و کلینیک پارسیز طب تضمین می‌کند که بیماران در صورت مراجعه حضوری، با ترافیک غیرقابل پیش بینی مراجعه کنندگان مواجه نخواهند شد. بنابراین، مسئولان مراکز درمانی می‌توانند با بهره گیری از نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک پارسیز طب، این مشکلات را به طور موثر و بدون ایجاد مزاحمت برای بیماران برطرف کنند.

 

افزایش همکاری بین بخش‌ها

با افزایش تعداد بیماران به مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها مدیریت باید بخش‌هایی را ایجاد کند تا از گردش کار مناسب اطمینان حاصل کند. مانند بخش‌های پذیرش و صندوق و حسابداری و... در نتیجه به تدریج، تعامل به شیوه‌های سنتی و دستی برای آنها چالش برانگیز می‌شود. در چنین شرایطی، کلینیک‌ها و درمانگاه‌ها با تکیه بر برنامه مدیریت مطب و کلینیک پارسیز طب، می‌توانند به طور بسیار کارآمد بخش‌ها را یکپارچه کنند تا از هرگونه ارتباط نادرست یا ناراحتی برای بیماران جلوگیری شود.

 

ارتباط محتوایی با بیماران

بسیاری از بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها برای تعامل با بیماران و داشتن ارتباط مناسب با آنها شروع به استفاده از فیلم‌ها و مقالات کرده‌اند. با مرور این مطالب، بیماران درک روشنی از نحوه تلاش کلینیک‌ها برای اطمینان از ارائه بهترین خدمات برای بیماران خواهند داشت. نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک پارسیز طب این امکان را فراهم کرده تا با ارسال پیامک‌های گروهی و انبوه بتوانید لینک‌های مرتبط و مفید را برای جامعه هدف خود ارسال نمایید.

 

نرم افزار مطب . نرم افزار مدیریت مطب . نرم افزار داروخانه . نرم افزار دندانپزشکی . نرم افزار رادیولوژی . نرم افزار مطب پارسیزطب . نرم افزار مطب رایگان . بهترین نرم افزار مطب . ارزانترین نرم افزار مطب . مقایسه نرم افزار مطب پارسیز طب. پارسیز طب . نرم افزار مدیریت مطب . نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک. نرم افزار درمانگاه. نرم افزار مطب خوب. نرم افزار دندانپزشکی رایگان . نرم افزار فیزیوتراپی . نرم افزار پزشکی. نرم افزار مطب. نرم افزار نوبت دهی. نرم افزار مشاوره پزشکی. مشاوره پزشکی رایگان.