حضور پارسیز طب در سی و چهارمین کنگره سالیانه فیزیوتراپی ایران 1402/08/10

حضور پارسیز طب در سی و چهارمین کنگره سالیانه فیزیوتراپی ایران

 

انجمن فيزيوتراپی ايران به عنوان نماد پويايی علمی و نهاد اقتدار حرفه‌ای فيزيوتراپی كشور شناخته می‌شود و كنگره‌های ساليانه آن بزرگترين رويداد علمی و حرفه‌ای این رشته به حساب می‌آيد. سامانه جامع و هوشمند مدیریت مراکز درمانی پارسیز طب، با شرکت در سی و چهارمین کنگره سالیانه فیزیوتراپی از 10 لغایت 12 آبان ماه 1402، قدمی تازه برای معرفی نرم افزار جامع مدیریت مراکز فیزیوتراپی و توانبخشی خود برداشت.

پارسیز طب در راستای تثبیت جایگاه خود در میان بورد فیزیوتراپی و سازمان نظام پزشکی و به دنبال آن، ارتقاء جایگاه فیزیوتراپی در هرم سلامت کشور و قرار گیری آن در صف مقدم خدمات پایه بهداشتی _ درمانی، تلاش خواهد کرد تا با بهره‌گیری از فناوری روز برای ارائه بهترین نرم افزار مدیریت مراکز فیزیوتراپی و توانبخشی به صورت یکپارچه، کلیه فرایندهای این مراکز را در جهت بهره‌وری بالاتر و چابکی بیشتر، استاندارد نماید.

کنگره فیزیوتراپی ایران

لازم به ذکر است که این کنگره در شهر تهران و در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار گردید و در کنار آن بزرگترین نمایشگاه تجهیزات فیزیوتراپی و توانبخشی نیز پربا شد. با استقبال بلاغ بر 2000 پزشک از سراسر کشور و سایر بازدیدکنندگان، می‌توان گفت حضور در این محفل برای پارسیز طب، نشانگر افقی روشن در جهت ارائه خدمتی شایسته‌تر به جامعه متخصصان فیزیوتراپی و توانبخشی می‌باشد.

 

 

نرم افزار فیزیوتراپی و توانبخشی پارسیز طب به منظور مکانیزه نمودن امور کلینیک‌های فیزیوتراپی در ارائه خدمات به بیماران و ساماندهی پرونده‌های پزشکی و ثبت سوابق درمان بیمار، طراحی و تولید شد. این نرم افزار جامع تحت وب، دارای ویژگی‌های اتوماسیونی و مدیریتی نیز هست که ابزارهای لازم برای نظارت و بهبود عملکرد مرکز را برای افزایش کیفیت خدمات فراهم می‌نماید. همچنین با نمایش نمودارهای تحلیلی و چارت‌های گرافیکی، به متخصصان در جهت تشخیص بهتر و بررسی وضعیت درمان بیمار کمک می‌کند.

 

کتگره فیزیوتراپی