نرم افزار کلینیک زیبایی پارسیز طب 1402/08/21

نرم افزار کلینیک زیبایی پارسیز طب

 

امروزه بازار رقابتی میان کلینیک های پزشکی خیلی سریع در حال گسترش است و در این میدان، برد با کسی است که بهترین خدمات را ارائه دهد و در جهت جلب رضایت مراجعه کنندگان اقدامات مثبتی انجام دهد. یکی از روش ها برای مدیریت ساده تر کلینیک های پوست و لیزر، و مطب های زیبایی، به کار گیری نرم افزار کلینیک زیبایی برای تعریف انواع دستگاه ها و اوپراتورها و همچنین ثبت اقلام مصرفی و تعرفه آن‌ها، در کنار یک سیستم CRM برای مدیریت ارتباط با مشتریان است.

پارسیز طب، شما را از تهیه چندین برنامه مانند نرم افزار حسابداری کلینیک زیبایی و پذیرش کلینیک زیبایی و.. به طور مجزا بی نیاز می‌کند و می‌توانید تمام این زیر سیستم‌ها را به صورت یکپارچه در نرم افزار کلینیک زیبایی پارسیز طب در اختیار داشته باشید تا علاوه بر بهبود عملکرد پرسنل، درآمدها و هزینه‎‌های مطب را نیز مدیریت نمایید و در عین حال برای افزایش رضایت زیباجویان خود تلاش کنید.

در این مقاله قصد داریم امکانات و مزایای نرم افزار کلینیک زیبایی پارسیز طب را برای شما شرح دهیم و به شما در انتخاب بهتربن نرم افزار کلینیک زیبایی کمک کنیم.

 

مزایای نرم افزار کلینیک زیبایی

  • دسترسی سریع به پرونده مراجعین
  • شفافیت در ارائه خدمات
  • مقرون به صرفه
  • کاربر پسند
  • افزایش بازدهی کلینیک

 

امکانات نرم افزار تخصصی کلینیک زیبایی

  • پذیرش و صندوق
  • رزرو نوبت به صورت شناور
  • تشکیل پرونده برای مراجعین
  • سیستم انبارداری برای کنترل موجودی و اقلام مصرفی
  • سیستم حسابداری برای محاسبه سهم پزشک و دستیار و اپراتورها
  • داشبورد مدیریتی و گزارش دهی پیشرفته برای کنترل عملکرد کلینیک
  • نسخه نویسی و ویزیت آنلاین
  • اتصال به دستگاه کارتخوان
  • سیستم یادآوری‌ها
  • سیستم نظر سنجی
  • و...

 

بخش‌های مختلف نرم افزار کلینیک زیبایی پارسیز طب

  • بخش لیزر پوست و ریمو تتو
  • بخش فیشیال و درمان‌های پوستی
  • بخش کاشت مو و مزوتراپی
  • بخش تزریق‌های زیبایی مانند زاویه سازی و بوتاکس و...
  • و...

 

امکان مشاوره اولیه و ثبت ودیعه در نرم افزار کلینیک زیبایی پارسیز طب

روال کاری بسیاری از کلینیک های زیبایی به این صورت است که قبل از انجام هر گونه خدماتی، مشاوره دریافت می‌کنند و مبلغی را به عنوان ودیعه پرداخت می‌نمایند و اطلاعات آن‌ها ثبت می‌شود. این مشتریان بالقوه باید قابلیت تبدیل شدن به مشتری واقعی را داشته باشند. لذا داشتن یک استراتژی مناسب برای رسیدگی به این موارد از نکات مهمی است که یک نرم افزار کلینیک زیبایی باید آن را پوشش دهد.

البته توجه داشته باشید که برای کلیه بخش‌های نرم افزار کلینیک زیبایی پارسیز طب، شما امکان تعیین سطوح دسترسی نیز خواهید داشت تا تنها افراد مشخصی بتوانند تخفیف‌ها را اعماد کنند و یا از مراجعین ودیعه دریافت و ثبت نمایند.

 

نگاه کلی به سایر امکانات نرم افزار کلینیک زیبایی پارسیزطب

یکی از موارد پر اهمیت برای کلینیک‌های زیبایی ثبت دستگاه‌هایی است که در این مراکز استفاده می‌شود. مانند دستگاه لیزر، دستگاه آر اف اکشنال و... در نتیجه قابلیت ثبت اطلاعات این دستگاه‌ها از قبیل  فرکانس، طول موج، تعداد شات و... برای پرونده مراجعه کنندگان ضروری است تا شفافیت لازم ایجاد شود. نرم افزار کلینیک زیبایی پارسیزطب این امکان را فراهم می‌کند تا بخش ها و دستگاه های مختلف و خدمات متنوع مطابق با تعرفه های مرکز، در نرم افزار ثبت شود.

همچنین با تکیه بر قابلیت باشگاه مشتریان در نرم افزار کلینیک زیبایی پارسیزطب، می‌توانید انواع کمپین‌ها و یا جشنواره‌های مناسبتی و غیر مناسبتی را تعریف کنید و به مراجعه کنندگان خود اطلاع رسانی کنید. لازم به ذکر است که پنل پیامکی برای ارتباط مستقیم با مراجعین نیز درون خود سامانه پارسیز طب تعبیه شده و نیاز به یک پنل مجزا نخواهید داشت.

مورد دیگر در کلینیک های زیبایی، وجود فرم های رضاینامه‌ای است که زیباجویان قبل از انجام خدماتی مانند لیفت، بوتاکس، ژل و... آن را امضا می‌کنند. کلیه این فرم ها را می‌توان در نرم افزار ایجاد کرد و در پرونده الکترونیک مراجعین پیوست نمود.

در نهایت احتمالا مباحث درآمدی برای هر پزشکی حائز اهمیت است. مخصوصا در کلینیک های زیبایی که گاها چندین پزشک یا اپراتور به صورت همزمان فعالیت میکنند و نیاز هست که محاسبات سهم درآمدی آن‌ها بر اساس عملکرد این افراد صورت بگیرد.  در نرم افزار کلینیک زیبایی پارسیزطب، شما این قابلیت را خواهید داشت که محاسبه درصد کارکرد پزشک و اپراتور را در سریع‌ترین زمان ممکن از داشبورد گزارش دهی دریافت کنید و عواملی مانند میزان مراجعین و... را نیز در آن دخیل کنید.

 

ثبت تصاویر قبل و بعد در نرم افزار کلینیک زیبایی پارسیزطب

ثبت تصاویر قبل و بعد در خدمات زیبایی به چند دلیل انجام می‌شود که یکی از آن‌ها مستند سازی خود پزشک از عملکردی است که به زیباجویان ارائه می‌دهد. و دیگری درج در پرونده پزشکی مراجعین است. سابقا در مقاله ای در خصوص اهمیت پرونده پزشکی بیماران صحبت کردیم. در نرم افزار کلینیک زیبایی پارسیز طب، شما این امکان را خواهید داشت که در هر مرحله از درمان عکس ها و تصاویر بیمار را ذخیره کنید و آن ها را در زمان مناسب باهم مقایسه نمایید. این کار هم برای کامل نمودن پرونده افراد است و هم برای شفافیت بیشتر در خصوص خدماتی که ارائه شد. و جلب رضایت سایر مراجعین که بعدها به شما رجوع می کنند.

 

قابلیت سفارشی سازی نرم افزار کلینیک زیبایی پارسیز طب

پارسیز طب همواره از توسعه نرم افزار خود استقبال کرده و با نگاهی پویا به طراحی و تولید نرم افزار، سعی در ارائه بهترین ورژن برای کلیه تخصص‌ها را دارد. بنابراین در صورتیکه امکانات مورد نظر شما در نرم افزار کلینیک زیبایی پارسیز طب وجود نداشته باشد می توانید امکانات و گزارشات مورد نیاز خود را به کارشناسان ما پیشنهاد دهید تا در صورتیکه قابلیت پیاده سازی داشته باشد، آن را برای شما سفارشی سازی نمایند.

 

سخن پایانی

اگر به دنبال بهترین نرم افزار کلینیک زیبایی می‌گردید، ابتدا چک لیستی از امکانات مد نظر خود را تهیه کنید و سپس با کارشناسان خبره‌ی ما در پارسیز طب تماس حاصل فرمایید تا نیازهای شما را مورد بررسی قرار دهند و قابلیت‌های نرم افزار کلینیک زیبایی پارسیز طب را در یک جلسه دموی آنلاین به صورت رایگان برای شما شرح دهند تا بتوانید بهترین انتخاب را برای تهیه نرم افزار کلینیک زیبایی داشته باشید.

 

 

 

.