کنگره ملی تازه های ارتقاء سلامت کودکان 1402/09/27

22 تا 24 آذر ماه 1402، شهر زیبای ساری میزبان "سومین کنگره ملی تازه های ارتقاء سلامت کودکان در 1000 روز اول زندگی" بود. این کنگره به کوشش مرکز تحقیقات عفونی اطفال با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مجتمع آموزشی پیامبر اعظم برگزار شد.

در حاشیه این همایش، شرکت‌های مختلف در راستای هدف‌گذاری‌های این رویداد و ارتقای سلامت نوزادان، به معرفی محصولات خود به پزشکان و شرکت کنندگان حاضر پرداختند. گروه پارسیزطب نیز همان‌گونه که از ابتدا، کار خود را با هدف ارتقای جامعه سلامت ایران آغاز نمود، در این کنگره نیز نسبت به معرفی برنامه‌های خود برای بهبود روند پذیرش و درمان و نگهداری سوابق بالینی افراد به صورت الکترونیکی از بدو تولد و ارائه روش‌های نوین فناوری به پزشکان در جهت سهولت رسیدگی به امور مطب و تمرکز بر درمان مراجعین، قدم‌های تازه‌ای برداشت و توانست با نمایش امکانات به روز نرم افزار پارسیزطب، مثل همیشه نظر بازدیدکنندگان محترم را به قابلیت‌های خود جلب نماید.

برای ما دریافت بازخورد مثبت از سوی پزشکان محترم بسیار ارزشمند است و باعث افتخار هست که همواره مورد لطف و استقبال متخصصین این حوزه قرار گرفتیم. لذا به پاس قدردانی از بازدید پزشکان گرامی از غرفه پارسیزطب در سومین کنگره ملی تازه های ارتقاء سلامت کودکان در 1000 روز اول زندگی، برای این عزیزان 30درصد تخفیف ویژه کنگره برای استفاده از قابلیت‌های نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک پارسیزطب را در نظر گرفتیم.

کنگره ملی تازه های ارتقاء سلامت کودکان کنگره ملی تازه های ارتقاء سلامت کودکان

کنگره ملی تازه های ارتقاء سلامت کودکان کنگره ملی تازه های ارتقاء سلامت کودکان

کنگره ملی تازه های ارتقاء سلامت کودکان کنگره ملی تازه های ارتقاء سلامت کودکان