نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی 1402/10/27

نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی

 

مدیریت ارتباط با مراجعین در نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی

برای مدیریت کلینیک زیبایی چالش‌ها و دغذغه‌های بسیاری وجود دارد که یکی از آن‌ها ایجاد رضایت و وفاداری در مراجعه کنندگان است. به طوری که کیفیت ارتباط و خدمات به زیباجویان منجر به بازگشت مجدد آن‌ها و همچنین معرفی به سایر افراد شود. ثبت اطلاعات افراد و سوابق مراجعه آن‌ها در نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی منجر به این می‌شود که آن مرکز در صورت نیاز، در سریع‌ترین زمان ممکن، به اطلاعات پرونده و سوابق مراجعه هر مراجعه کننده دسترسی داشته باشند. نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی پارسیزطب، مدیریت فرایندهای مرتبط با ثبت سوابق زیباجویان و ثبت جلسات مراجعه و خدمات دریافتی از سوی مراجعین را به صورت مکانیزه و هوشمند به انجام می‌رساند و به کلینیک‌های زیبایی این امکان را می‌دهد ضمن ارتباط مداوم با مراجعین، نوبت‌های تعیین شده را پیش از موعود از طریق پیامک به آن‌ها یادآوری کنند.

همچنین به منظور ثبت رضایت مراجعین، کلینیکهاس زیبایی می‌توانند با استفاده از قابلیت‌های CRM که در نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی پارسیزطب موجود است، بازخورد افراد را بعد از دریافت خدمات دریافت نمایند و سیاست‌های خود را به گونه‌ای برنامه ریزی کنند تا یک تجربه منحصر به فرد برای مراجعین رقم بزنند که در افزایش رضایت زیباجویان و بازگشت مجدد آن‌ها موثر باشد.

 

نتایج استفاده از نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی

  • دسترسی به یک پایگاه‌داده همیشگی برای ثبت اطلاعات مراجعین
  • افزایش سرعت و دقت در ثبت نتایج جلسات و سوابق مراجعات افراد
  • افزایش امنیت با امکان تعیین سطوح دسترسی برای هر کاربر
  • دسترسی به انواع گزارش‌های کاربردی و مدیریتی از جمله درآمدها و تعداد مراجعین
  • بهبود مدیریت تجریه مشتری با ایجاد فضایی برای نظرسنجی و دریافت بازخورد از زیباجویان
  • مدیریت هزینه‌ها و سفارش‌ها با تحلیل‌های صورت گرفته در داشبورد مدیریتی
  • برقراری نظم و افزایش کیفیت عملکرد کارکنان با مکانیزه کردن فرایندهای اداری

نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی پارسیزطب

پرونده الکترونیک در نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی

پرونده الکترونیک تخصصی نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی دارای انواع فرم‌های ثبت اطلاعات و ویزیت هست که همگی قابل چاپ هستند. از جمله فرم‌های مربوط به رضایت نامه تزریق انواع ژل و بوتاکس، کاشت مو، فرم پذیرش و شرح حال نویسی مراجعین، آگاهی‌های لازم قبل از کاشت و بقیه خدمات زیبایی، توافق نامه جراحی‌های زیبایی سرپایی، توافق نامه درمان با هایفوتراپی، لیزر و...

وجود انواع فرم‌های الکترونیکی در نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی کمک بسیار زیادی به کلینیکها نموده تا هزینه‌های سربار خود را کاهش دهند. همچنین باعث کاهش هزینه نگهداری، چاپ کاغذ و پوشه شده و به حداقل رسیده است. البته کلیه این مدارک، در صورت نیاز قابلیت پرینت گرفتن را نیز دارند.

از دیگر فرم های تخصصی نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی پارسیزطب، فرم جلسات درمان شامل فرم لیزر، کاشت مو و خدمات زیبایی است. این فرم ها به انضمام طرح درمان، در سیستم به صورت اتوماتیک و یا توسط کاربر قابل ایجاد است و نوبت‌های بیمار و شرح توضیحات هر جلسه ثبت خواهد شد و به بیمار یادآوری خواهد شد و در تقویم کاری نیز نمایش داده می‌شود. مشاور و کارشناس کلینیک پس از معاینه و یا تماس تلفنی می‌تواند اطلاعات مربوط به هر جلسه درمان را در نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی ثبت نماید.

 

ماژول حسابداری و اموال در نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی

با استفاده از ماژول حسابداری و اموال در نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی پارسیزطب، موجودی کالا و انبار با ثبت فاکتورهای خرید و یا فروش و هم چنین اقلام مصرفی پذیرش مدیریت می شود. شما قادر خواهید بود به راحتی پرداخت هزینه های آب، برق، بیمه و …  را در نرم افزار ثبت و گزارش گیری نمایید. همچنین فرم‌هایی جهت ثبت رسید دریافت و پرداخت به سایر طرف حساب‌ها نیز طی فرآیندی بسیار آسان در اختیارتان خواهد بود.

کلیه سندهای حسابداری در نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی پارسیزطب به صورت خودکار ثبت می‌شوند و روند انجام این عملیات به صورت خودکار، منجر به این می‌شود که تا حد زیادی خطای کاربران را که ناشی از ثبت چندباره اطلاعات مالی و حسابداری است را به حداقل برسانید. نرم افزار کلینیک پوست و زیبایی پارسیزطب قادر است گزارش‌های مالی متعددی برای  نظارت بهتر به اسناد، سهم پزشکان، تخفیفات، هزینه ها، سود و زیان در اختیار سهامداران کلینیک قرار دهد.

امکان تعریف و محاسبه یک خدمت برای یک پزشک، چند خدمت برای یک پزشک، یک یا چند خدمت برای چند پزشک به صورت قراردادی در نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی پارسیزطب فراهم شده است. همچنین قابلیت محاسبه سهم پزشک، تکنسین و کاربر پذیرش در نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی نیز در نظر گرفته شده است. در نهایت فقط کافیست تا مدیران و حسابداران کلینیک‌های زیبایی، گزارش‌های مورد نظر خود را از سیستم دریافت نمایند و به سایر کارهای مدیریتی رسیدگی کنند. لازم به ذکر است، در صورتی که برای مراجعین خود امکان پرداخت مرحله‌ای هزینه‌های خدمات را به صورت تقسیط با فراهم در نرم افزار حسابداری کلینیک زیبایی پارسیزطب ماژول مدیریت اقساط طراحی شده تا روز سررسید و چند روز قبل‌تر از سررسید به کاربران هشدار داده و برای زیباجویان پیامک ارسال نماید.

 

 

سوالات متداول درمورد نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی:

  1. نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی چیست؟
  2. بهترین نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی کدام است؟
  3. قیمت نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی چقدر است؟
  4. نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی چه امکاناتی دارد؟
  5. نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی را از کجا دانلود کنیم؟
  6. آیا نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی ماژول حسابداری دارد؟
  7. آیا می‌توان در نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی عکس قبل و بعد را ثبت کرد؟