راهکار جامع ابری

مدیریت مطب و کلینیک

قهرمان
گام اول
ثبت نام کنید. زیر یک دقیقه زمان می برد تا اطلاعات کاربری خود را وارد کنید
گام دوم
اشتراک را تهیه کنید. اشتراک خود را انتخاب و مبلغ آن را بضورت آنلاین پرداخت نمایید.
گام سوم
شروع به کار کنید. تمام دسترسی ها برای شما فعال است. میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

درباره ما

با پیشرفت و گسترش تکنولوژی و جایگاه مهم و رو به رشد آنها نمی توان نقش مهم و حیاتی سیستماتیک کردن فرآیندهای پذیرش و ویزیت بیماران را با استفاده از یک نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک؛ در زندگی روزمره پزشکان نادیده گرفت. تهیه‎ نرم افزار مدیریت برای مطب و درمانگاه از جمله سرمایه گذاری‎ هایی است که شما به عنوان یک پزشک یا مدیر کلینیک هرگز نباید از آن چشم پوشی نمایید. چرا که انتظارات و توقعات بیماران و مراجعه کنندگان شما پیوسته در حال تغییر است و بیماران همواره انتظار دارند که خدمات بهتر و سریع‎تری دریافت کنند.

ویزیت بیماران
تشکیل پرونده الکترونیک
پرونده الکترونیک بیمار
پذیرش و صندوق
پذیرش بیمار
نوبت دهی اینترنتی
اطلاعات پزشک
صف انتظار پزشک و دستیار
نوبت دهی بیماران
قابلیت نمایشگر صف
صندوق
دانشنامه
لیست انتظار
ویزیت الکترونیک
سیستم پیامک
قابلیت کار با قلم نوری
آمار و گزارش
قابلیت اضافه کردن متن و تصویر
گفتگوی متنی
مشاهده سوابق بیمار
سیستم یادآوری
مشاهده نسخه توسط بیمار
بیمه و دیسکت
هشدار تداخل دارویی
سیستم حسابداری
نسخه نویسی الکترونیک
انبار
حسابداری پیشرفته
ارتباط با تجهیزات
انبارداری پیشرفته
ارتباط با تجهیزات
بیمه گری
ارتباط با تجهیزات
ثبت علائم حیاتی بیمار
ارتباط با تجهیزات
ثبت آزمایشات بیمار
ارتباط با تجهیزات
ثبت علائق خاص بیمار
ارتباط با تجهیزات
مشاوره آنلاین
ارتباط با تجهیزات
اسکن تصاویر
ارتباط با تجهیزات
سیستم پیامک
ارتباط با تجهیزات
آمار و گزارشات پیشرفته
ارتباط با تجهیزات
سطح دسترسی پیشرفته
ارتباط با تجهیزات
چت و گفتگو
ارتباط با تجهیزات
مکاتبات اداری
ارتباط با تجهیزات
یادداشت و هشدار
ارتباط با تجهیزات
اطلاعیه
  1. ویزیت بیماران تشکیل پرونده الکترونیک

    هنگامی که بیمار برای اولین بار به مطب یا کلینیک مراجعه می کند، لازم است که منشی و یا پرسنل در سامانه مدیریت مطب و کلینیک پارسیز طب، برای ایشان پرونده الکترونیک تشکیل دهد. در مراجعات بعدی، منشی یا پزشک می تواند تنها با یک کلیک ساده به تمامی اطلاعات بیمار مانند اطلاعات شخصی و یا سوابق بیماری، داروهای مصرف شده، ویزیت های گذشته و انواع مدارک پزشکی بیمار دسترسی داشته باشند.

    اطلاعات بیشتر
  2. ویزیت بیماران پذیرش و صندوق

    اولین ارتباط بیمار با مراکز درمانی از طریق واحد پذیرش صورت می گیرد. یکی از قابلیت های نرم افزار امکان ثبت پذیرش و امور مالی به طور همزمان می باشد. تمامی فیلدهای مربوط به اطلاعات بیمار و امور مالی، تنها با چند کلیک ساده به طور خودکار پر خواهد شد

    اطلاعات بیشتر
  3. ویزیت بیماران نوبت دهی اینترنتی

    در سامانه مدیریت مطب و کلینیک پارسیز طب، با توجه به شیفت و ساعت کاری پزشک، امکان نوبت دهی به صورت دقیق و زمانبندی شده وجود دارد. علاوه بر این، بیماران می توانند از طریق سامانه، نوبت های آزاد را مشاهده کرده و آن را برای خود رزرو کنند

    اطلاعات بیشتر
  4. ویزیت بیماران صف انتظار پزشک و دستیار

    اسامی تمامی بیمارانی که توسط منشی پذیرش شدند، در لیستی به نام صف انتظار قرار خواهد گرفت و پزشکان و دستیاران می توانند این اسامی و تعداد افراد در صف را مشاهده کنند تا اقدامات لازم برای زمانبندی ویزیت را انجام دهند.

    اطلاعات بیشتر
  5. ویزیت بیماران قابلیت نمایشگر صف

    یکی از قابلیت های نرم افزار مدیرین مطب و کلینیک پارسیز طب، امکان اتصال به سایر تجهیزات به صورت مستقیم می باشد. از جمله کارکردهای آن می توان به نمایش صف انتظار روی نمایشگر مثل تلوزیون اشاره کرد. در این صورت بیماران از زمان فرا رسیدن نوبت خود آگاه می شوند.

    اطلاعات بیشتر
  6. ویزیت بیماران دانشنامه

    یکی از بخش های جذاب نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک پارسیز طب، جمع آوری انواع کتب آموزشی و تخصصی در حوزه پزشکی می باشد که به عنوان یک کتابخانه آنلاین در اختیار کاربران سامانه قرار خواهد گرفت. امکان مشاهده و یا دانلود کلیه مطالب بارگزاری شده نیز وجود دارد.

  7. ویزیت بیماران ویزیت الکترونیک

    پزشک می تواند بر روی اسامی بیماران کلیک کرده و در فرم ویزیت با استفاده از قلم نوری، ویزیتی را برای بیمار ثبت کند. در نهایت این ویزیت در قالب یک تصویر در پرونده الکترونیک بیمار درج می شود تا پزشک بتواند در مراجعات بعدی بیمار؛ به آن مراجعه کند.

    اطلاعات بیشتر
  8. ویزیت بیماران قابلیت کار با قلم نوری

    به منظور بهبود عملکرد پزشک و همچنین برای جلوگیری از اتلاف وقت، قابلیت کار با قلم نوری به نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک پارسیز طب افزوده شد. در این صورت پزشکان می توانند از این ابزار مفید کاربردی جهت استفاده در فرم ویزیت بیمار بهره ببرند.

    اطلاعات بیشتر
  9. ویزیت بیماران قابلیت اضافه کردن متن و تصویر

    زمانی که پزشک در حال ویزیت بیمار است، می تواند شرح حال بیمار را بصورت متن و یا با استفاده از قلم نوری در فرم ویزیت ثبت نماید. همچنین می تواند کلیه تصاویر مربوط به بیمار از جمله تصاویر رادیولوژی یا رادیوگرافی و سونوگرافی و ... را به فرم ویزیت پیوست نماید تا امکان نشانه گذاری علائم یا توضیحات روی تصاویر فراهم گردد.

  10. ویزیت بیماران مشاهده سوابق بیمار

    تمام اقداماتی که برای بیمار انجام می شود به طور اتوماتیک در سامانه ثبت خواهد شد. و شما می توانید در مواقع لازم به آن دسترسی داشته باشید. برای مثال: تمامی پذیرش های ثبت شده، ویزیت های انجام شده، نوبت های اخذ شده برای بیمار و... و از این طریق شما قادر خواهید بود از پرونده بیمار، گزارشات کامل را دریافت کنید.

  11. ویزیت بیماران مشاهده نسخه توسط بیمار

    بسیاری از پزشکان به دلیل اشتباهات رایجی که داروخانه ها هنگام تحویل نسخه به بیمار مرتکب می شوند، از بیمار می خواهند تا پس از دریافت دارو مجددا برای تایید به پزشک مراجعه کنند. در نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک پارسیز طب، پس از ویزیت بیمار و نسخه نویسی الکترونیک، لینک تصویر نسخه از طریق پیامک برای بیمار ارسال می شود.

  12. ویزیت بیماران هشدار تداخل دارویی

    یکی از قابلیت های مهم نرم افزار، امکان ثبت تداخل های دارویی توسط پزشک می باشد. در این صورت، چنانچه پزشک بخواهد برای بیماری، داروهایی را تجویز کند که با همدیگر تداخل خطرناک در مصرف همزمان دارند، سیستم به او هشدار خواهد داد.

  13. ویزیت بیماران نسخه نویسی الکترونیک

    یکی از امکانات مهم نرم افزار، امکان ایجاد نسخه الکترونیک می باشد. سامانه مدیریت مطب و کلینیک پارسیز طب، به سامانه بیمه ای کشور متصل می باشد. یعنی تمام داروها و یا خدمات پاراکلینیکی که پزشک برای بیمار تجویز می کند، به این سامانه ارسال می شود. و بیمار بدونه اینکه نسخه کاغذی در دست داشته باشد، می تواند به داروخانه یا مرکز مورد نظر مراجعه کرده و داروهایش را تهیه کرده یا خدمت تجویز شده را انحام دهد.

    اطلاعات بیشتر
  14. ویزیت بیماران حسابداری پیشرفته

    تمامی اقدامات مالی، به عنوان تراکنش در سامانه ثبت خواهد شد. بخش حسابداری در نرم افزار پارسیز طب با در نظر گرفتن تعریف انواع کدینگ های حسابداری و ثبت انواع فرم های هزینه و درآمد و صدور فاکتور و بسیاری موارد مالی دیگر یک نقطه قوت در این برنامه می‌باشد. بخش حسابداری این برنامه به تنهایی می‌تواند یک برنامه حسابداری کامل و بدون نقص باشد و تمامی امور مربوط به یک مجموعه را پوشش دهد.

    اطلاعات بیشتر
  15. ویزیت بیماران انبارداری پیشرفته

    انبارداری در نرم افزار درمانگاه به کمک مدیران مراکز درمانی آمده است. انبارداری برای کالاهای مصرفی و اقلام و داروهای پزشکی مورد استفاده در بخش‌های مختلف یک کلینیک بسیار حائز اهمیت است. در نرم افزار پارسیز طب تعداد تمامی کالاها، داروها، اقلام مصرفی ورودی و خروجی در یک مرکز درمانی قابل نظارت هستند.

    اطلاعات بیشتر
  16. ویزیت بیماران بیمه گری

    در سامانه مدیریت مطب و کلینیک پارسیز طب، امکان تعریف و تعامل با تمامی شرکت های بیمه وجود دارد. مانند بیمه تامین اجتماعی، بیمه سلامت، بیمه نیروهای مسلح و ... . همچنین نسخه های الکترونیک تجویز شده، برای بیمار، به سامانه ی بیمه ی مورد نظر ارسال خواهد شد.

    اطلاعات بیشتر
  17. ویزیت بیماران ثبت علائم حیاتی بیمار

    منشی می تواند علائم حیاتی بیمار مانند فشار خون، قند خون، نبض، قد، وزن و .. را در سامانه ثبت کند. تمامی علائم حیاتی درج شده، در مراجعات مختلف، همراه با تاریخ، در سامانه درج می شود و پزشک می تواند در فرم ویزیت، این علائم را در قالب نمودارهای گرافیکی جذاب مشاهده کرده و وضعیت سلامتی بیمار را تحلیل کند.

  18. ویزیت بیماران ثبت آزمایشات بیمار

    ممکن است دسته ای از آزمایشات برای برخی تخصص های پزشکی از اهمیت بالایی برخوردار باشد. مانند آزمایش قند خون برای متخصص غدد. در این صورت منشی می تواند این آزمایشات را در مراجعات مختلف بیمار در سامانه ثبت کند. و پزشک می تواند در فرم ویزیت این مقادیر فیلدهای آزمایش را در قالب نمودارهای گرافیکی جذاب مشاهده کرده و وضعیت بیمار را تحلیل کند.

  19. ویزیت بیماران ثبت علائق خاص بیمار

    یک کلینیک درمانی مخصوص کودکان را در نظر بگیرید؛ اگر بیمار کودکی خردسال باشد که به شخصیت کارتونی و یا عروسک و .. علاقه داشته باشد، منشی می تواند آن را در این قسمت ثبت کند. در این صورت برای برقراری ارتباط موثر و کاهش ترس کودک می توان از آن استفاده نمود.

  20. ویزیت بیماران مشاوره آنلاین

    در سامانه مدیریت مطب و کلینیک پارسیز طب، با توجه به اینکه امکان دریافت نوبت و رزرو وقت به صورت آنلاین برای بیماران فراهم گردید، کلیه افراد می توانند از گزینه ای به نام مشاوره آنلاین با پزشک استفاده کنند. سوالات خود را مطرح کنند، علائم خود را شرح دهند، تصاویر آزمایشات یا .. را بارگذاری کنند و بصورت آنلاین از پزشک مورد نظر، مشاوره ی پزشکی دریافت کنند.

    اطلاعات بیشتر
  21. ویزیت بیماران اسکن تصاویر

    در نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک پارسیز طب علاوه بر اینکه امکان ارتباط با سایر تجهیزات پزشکی فراهم گردیده، منشی نیز می تواند کلیه مدارک پزشکی بیمار اعم از سونوگرافی، تصاویر رادیولوزی و .. را در پرونده الکترونیک بیمار ثبت کند و پزشک می تواند در فرم ویزیت، کلیه این اطلاعات را بررسی کرده و وضعیت سلامتی بیمار را تحلیل کند.

    اطلاعات بیشتر
  22. ویزیت بیماران سیستم پیامک

    بیماران مایل هستند که به ساده ‌ترین و بی‌درد سرترین شکل ممکن خدمات را دریافت کنند و از تغییرات رزرو وقت خود و اطلاعیه ها و .. آگاه شوند. ساده ترین ابزار برای ایجاد این ارتباط پیامک می باشد که در نرم افزار مدیریت کلینیک پارسیز طب، دسترسی به این ابزار از درون پنل ممکن گردید.

    اطلاعات بیشتر
  23. ویزیت بیماران آمار و گزارشات پیشرفته

    در سامانه مدیریت مطب و کلینیک پارسیز طب، تمامی اقدامات شما ثبت خواهد شد. و شما می توانید در مواقع لازم از این اطلاعات ثبت شده گزارش هایی را تهیه کنید. تمامی اطلاعات مربوط به بخش پذیرش، نوبت ها، امور مالی، خدمات، کالا ها و درآمدها، بیمه و .. از بخش گزارشات قابل دسترس خواهد بود.

    اطلاعات بیشتر
  24. ویزیت بیماران سطح دسترسی پیشرفته

    تمامی پزشکان، دستیاران و افرادی که با نرم افزار کار می کنند، سرح دسترسی مربوط به خود را دارند. به طور مثال: کاربر ادمین به بخش تنظیمات دسترسی خواهد داشت، و یا فقط پزشکان به فرم ویزیت دسترسی دارند و کاربر عادی یا منشی نمی توانند این سرح دسترسی ها را داشته باشند. همچنین ادمین می تواند از طریق بخش تنظیمات، سطح دسترسی را برای افراد مختلف تغییر دهد یا دسترسی جدیدی به کاربر اختصاص دهد.

    اطلاعات بیشتر
  25. ویزیت بیماران چت و گفتگو

    بسیاری از پیام‌های سریع و غیررسمی در سیستم اداری مراکز درمانی می‌تواند خارج از فرآیند مکاتبات اداری صورت بگیرد. یکی از امکانات فوق العاده سامانه مدیریت مطب و کلینیک پارسیز طب، قابلیت چت و گفتگوی آنلاین بین پزشک و یا تمامی کارمندان و پرسنل مطب یا کلینیک می باشد.

    اطلاعات بیشتر
  26. ویزیت بیماران مکاتبات اداری

    مکاتبات اداری چه از نوع داخلی و چه خارجی، در هر مجموعه ای وجود دارد. به منظور یکپارچگی بیشتر، این قابلیت در نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک پارسیز طب وجو دارد تا برای هر کلینیک دبیرخانه ی مجزا تعریف نموده و با ارتباط مستقیم به نرم افزار اتوماسیون اداری پارسیز و همچنین سایر نرم افزارها در صورت دریافت دسترسی، انواع نامه های وارده و صادره را در دبیرخانه ثبت نماید.

    اطلاعات بیشتر
  27. ویزیت بیماران یادداشت و هشدار

    بدون شک همه ی ما یکسری کارهای روزانه داریم که نیاز هست آن ها را به خاطر بسپاریم. بدون نگرانی از فراموش کردن یادآوری ها و رویداد های مهم با استفاده از سیستم یادآوری نرم افزار پارسیز طب، در هنگام درج یادداشت، سامانه از شما تقاضای تاریخ یادآوری می کند. و پس از درج این یادداشت ها، دقیقا در همان تاریخ، سیستم، کار مورد نظر را یادآوری خواهد کرد.

    اطلاعات بیشتر
  28. ویزیت بیماران اطلاعیه

    ادمین یا مدیر سیستم کلینیک یا مطب می تواند اخبارها، اطلاعیه ها، و یا هشدارهای لازم را به عنوان اطلاعیه برای کارکنان کلینیک ارسال کند. همچنین، سازمان نظام صنفی پزشکی نیز می تواند اخبار جدید و اطلاعیه ها را برای پزشکان ارسال کند.

طرح های فروش

مزایای راهکار ابری

1- کاهش هزینه‌ها​

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از نرم‌افزار تحت وب پارسیزطب، هزینه به صرفه آن است. برای تهیه نسخه تحت وب نیاز به خرید لایسنس نرم‌افزار یا سخت‌افزار وجود ندارد. برای استفاده از این نرم افزار دیگر نیاز به یک پردازنده پر قدرت یا کارت گرافیک و یا منابع دیگر سخت افزاری مشهود نیست. تمامی پردازش های پیچیده و سنگین بر روی سرور انجام شده و می توان با سیستمی ساده از خدمات نرم افزاری مدیریت مطب و کلینیک تحت وب پارسیز استفاده نمود.

درباره ما
درباره ما

2- دسترسی از راه دور​

نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک تحت وب پارسیزطب، با امنیتی بالا و قابل اطمینان، ایده‌آل برای پزشک‌هایی که از چند مکان مشغول به فعالیتند. بدین ترتیب تمامی پزشکان با استفاده از مرورگرهای اینترنتی بدون محدودیت فیزیکی و با استفاده از هر وسیله ای که امکان استفاده از اینترنت را داشته باشد، می توانند به کارتابل خود دسترسی داشته باشند.

3- به روز رسانی خودکار​

نرم افزارهای ویندوزی پس از مدتی نیاز به ارتقا و آپدیت دارند، اما در برنامه‌های تحت وب این مساله وجود ندارد. در این برنامه‌ها آپدیت‌ها توسط خود توسعه‌دهنده در نسخه تحت وب اعمال می‌شود و نیازی نیست شما کاری انجام دهید. بنابراین هر تغییر و بروزرسانی به سادگی در دسترس شما خواهد بود و همیشه از به‌روزترین و کامل‌ترین نسخه برنامه استفاده خواهید کرد.

درباره ما
درباره ما

4- امنیت اطلاعات​

امنیت تنها به معنی جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات نیست، بلکه تغییر در داده‌ها نیز می‌تواند تهدید امنیتی بزرگی محسوب شود. صرف نظر از اینکه منظور کدام بعد امنیت است، تامین امنیت یک نرم‌افزار بر عهده توسعه‌دهنده آن است. در یک نرم افزار مبتنی بر وب، داده‌های شما به درستی پشتیبان‌گیری شده و بر روی سرورهای امن ذخیره می‌شوند که این به معنای امنیت بیشتر است.

5- دریافت فایل پشتیبان​

معمولا هنگام استفاده از نرم افزارهای ویندوزی، سازمان‌ها باید وقت زیادی را صرف به روز نگه داشتن، پشتیبان‌گیری و حفظ امنیت زیرساخت‌ها کنند. این در حالیست که با خرید اشتراک تحت وب این نرم افزار، همه این مسئولیت‌ها را شرکت ارائه‌دهنده خدمات بر عهده می گیرد.

درباره ما

تصاویر نرم افزار

آخرین اخبار ما

راهکارهایی برای مدیریت‌ پذیرش و نوبت‌دهی در درمانگاه‌ها

راهکارهایی برای مدیریت‌ پذی...

از سیستم نوبت‌دهی گرفته تا نرم‌افزار پذیرش، امروزه روش‌های مختلفی وجود د...

بیشتر بخوانید
ضریب K وزارت بهداشت

ضریب K وزارت بهداشت

ضریب K یک مفهوم مهم در سیستم بهداشتی است که در کشورهای مختلف برای تعیین ...

بیشتر بخوانید
چالش‌ ها و راهکارهای مدیریت مراکز درمانی

چالش‌ ها و راهکارهای مدیریت...

مراکز درمانی نقش حیاتی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جامعه دارند. م...

بیشتر بخوانید

مورد اعتماد مشتریانمان هستیم

کسی که خدمات عالی ارائه می‌دهد پاداش‌های بزرگی دریافت می‌کند. پاداش ما، مشتریانمان هستند.

شکل توصیفی شکل توصیفی