نرم افزار مدیریت کلینیک مبتنی بر ابر (تحت وب) 1402/04/17

نرم افزار مدیریت  کلینیک مبتنی بر ابر

آماده‌اید تا عملیات کلینیک خود را متحول کنید یا هنوز ترجیح می‌دهید به روش قدیمی کار کنید؟ شما از بیماران خود مراقبت کنید، و اجازه دهید نرم افزار مدیریت کلینیک پارسیز طب بقیه کارها را انجام دهد.

نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک به‌ نوعی از سیستم نرم افزاری اشاره دارد که به پزشکان کمک می‌کند تا کلیه فرایندهای شغلی خود را ساده‌سازی کنند. این نرم افزار می‌تواند همه چیز را از ثبت سوابق بیمار و رزرو وقت تا صدور صورت‌حساب و رسیدگی به مطالبات را مدیریت کند. استفاده از نرم افزارهای مدیریت مطب رویکردی برای تصمیم‌گیری در مورد تمام جنبه‌های مراقبت از بیمار است.

نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک تحت وب به شما امکان می‌دهد تا شما (و اعضای تیمتان در صورت نیاز) بتوانید به ‌طور ایمن به داده‌های کلینیک خود از هر کجا و هر زمان از طریق رایانه، تبلت یا تلفن دسترسی داشته باشید، زیرا داده‌های شما به یک سرور فیزیکی محدود نمی‌شود که این مورد برای پزشکانی که در چند مرکز فعالیت می‌کنند بسیار مفید است. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک تحت وب می‌توانید صفحه راهکارهای ابری را در سایت پارسیز طب مطالعه بفرمایید.

در حالی که برخی از کلینیک‌های کوچک‌تر هنوز از سوابق کاغذی استفاده می‌کنند، کوچ کردن به سیستم مدیریت مطب و کلینیک مبتنی بر وب کارآمدتر، ایمن‌تر و حرفه‌ای‌تر است. این نرم افزار به ‌طور خاص برای کمک به مدیریت و ساده‌سازی وظایف مربوط به اجرای فرایندهای تعریف شده در مطب‌ها و کلینیک‌ها طراحی شده است.

به‌کارگیری از این نرم افزار می‌تواند ثبت اطلاعات ضروری مانند سوابق بیمار، نسخه‌نویسی، تقویم کاری پزشکان، یادداشت‌های درمان، فاکتورها و بسیاری از کارها را به طور قابل‌توجهی آسان‌تر کند. به‌علاوه، از مزایای گزارش‌های دقیق کلینیک خود برخوردار خواهید بود تا به شما بگوید که چگونه کلینیک شما مدیریت می‌شود.

حذف نسخه‌های کاغذی:

وقت آن رسیده تا نسخه‌های کاغذی را حذف کنید. الگوها و ابزارهای سفارشی ما به شما کمک می‌کنند تا نسخه‌های الکترونیکی را در 60 ثانیه یا کمتر تولید کنید. انبوهی از کاغذبازی‌های فیزیکی را کنار بگذارید و پرونده‌های پزشکی بیماران را به‌صورت الکترونیک نگهداری کنید. ما نیز از بالاترین استانداردهای امنیتی برای اطمینان از ایمنی داده‌های شما استفاده می‌کنیم که همگی تضمین می‌کنند اطلاعات و حریم خصوصی بیماران شما تحت حفاظت کامل و در امنیت هستند.

مدیریت هم‌زمان چند مرکز پزشکی:

یک نرم افزار مدیریت کلینیک ایده‌آل باید چندین کلینیک را مدیریت کند و چندین عملکرد را انجام دهد. علاوه بر این، با نرم‌افزار مدیریت کلینیک پارسیز طب، می‌توانید دسترسی‌های داده شده به کاربران را نظارت کنید و ویژگی‌ها و ماژول‌ها را بر اساس نیازهای کلینیک خاص خود فعال/ غیرفعال کنید.

شما همیشه می‌توانید بین کلینیک‌های خود در داخل داشبورد جابه‌جا شوید. این قابلیت به شما اجازه دسترسی به نرم افزار مدیریت کلینیک خود را به‌عنوان یک مرکز یکپارچه برای مدیریت چندین کلینیک می‌دهد. آیا با استفاده از این نرم افزار؛ مدیریت کلینیک شما آسان‌تر و بی‌دردسرتر نمی‌شود؟

سیستم ارتباط لحظه‌ای با بیمار:

با نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک پارسیز طب، پزشکان می‌توانند پیامک و ایمیل برای بیماران ارسال کنند تا آنها را در مورد رزرو مطلع کنند و می‌توانند رویدادها را برنامه‌ریزی کنند، با استفاده از سیستم مدیریت کلینیک پارسیز طب برای بیماران یادآوری ارسال کنند.

دسترسی سریع و راحت:

اطلاعات بیمار در نرم افزار مدیریت کلینیک مبتنی بر ابر ذخیره می‌شود و از هر کجا قابل‌دسترسی است. با نرم‌افزار مدیریت کلینیک پارسیز طب، پزشکان می‌توانند بیماران را بر اساس نام، شماره تلفن، شناسه بیمار، سن، کد ملی و غیره جستجو کنند. نرم افزار مدیریت کلینیک پارسیز طب به شما این امکان را می‌دهد که به‌جای صرف زمان برای مدیریت کلینیک، بر گسترش کلینیک خود تمرکز کنید.

با نرم‌افزار مدیریت کلینیک پارسیز طب، پزشکان می‌توانند تاریخچه پزشکی، پارامترها، مشاهدات، یادداشت‌های تشخیصی، پیوست فایل‌ها، سایر پیوست‌ها، نسخه‌های قبلی و غیره را مشاهده کنند. نرم‌افزار ما همچنین به پزشکان اجازه می‌دهد تا یک بیمار را به پزشکان دیگر ارجاع دهند.

مدیریت درآمد:

سیستم مدیریت کلینیک پارسیز طب چرخه مدیریت درآمد کلینیک‌های شما را مدیریت می‌کند. به‌این‌ترتیب می‌توانید درآمدهای روزانه، موجودی، مطالبات کلینیک خود را با کلیک یک دکمه پیگیری کنید. به عبارت ساده، وقتی به سراغ نرم افزار مدیریت کلینیک پارسیز طب می‌روید، ارزش پول را به حداکثر می‌رسانید تا به شما کمک کند عملیات کلینیک خود را اجرا و مدیریت کنید.

پشتیبانی:

نگران مهارت‌های فنی نباشید! رابط بصری ساده، دسترسی ایمن مبتنی بر وب و همچنین پشتیبانی آنلاین ما به شما اطمینان می‌دهد که در استفاده از نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک پارسیز هیچ مشکلی نخواهید داشت. تیم پشتیبانی ما همیشه از طریق تیکت، تلفن، چت آنلاین و... برای کمک در دسترس است.

با کارشناسان ما در مورد بهترین نرم افزار مدیریت کلینیک برای کلینیک خود صحبت کنید، تصمیمات به‌موقع بگیرید، اطلاعات بیمار را بدون زحمت بیشتر مدیریت کنید و همچنین همه چیز را در یک نرم افزار یکپارچه مدیریت کنید.

با طرح قیمت‌گذاری انعطاف‌پذیر نرم ‌افزار مدیریت کلینیک پارسیز طب، می‌توانید بهترین بسته را با تمام ویژگی‌های موردنیاز خود با قیمتی که می‌توانید تهیه کنید، دریافت کنید.

 

 

 

 

.نرم افزار مطب . نرم افزار مدیریت مطب . نرم افزار داروخانه . نرم افزار دندانپزشکی . نرم افزار رادیولوژی . نرم افزار مطب پارسیزطب . نرم افزار مطب رایگان . بهترین نرم افزار مطب . ارزانترین نرم افزار مطب . مقایسه نرم افزار مطب پارسیز طب. پارسیز طب . نرم افزار مدیریت مطب . نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک. نرم افزار درمانگاه. نرم افزار مطب خوب. نرم افزار دندانپزشکی رایگان . نرم افزار فیزیوتراپی . نرم افزار پزشکی. نرم افزار مطب. نرم افزار نوبت دهی. نرم افزار مشاوره پزشکی. مشاوره پزشکی رایگان.