کنگره دندانپزشکی تبرستان 1402/07/13

 

نرم افزار دندانپزشکی پارسیز طب در اولین کنگره دندانپزشکی تبرستان خوش درخشید

انجمن‌های علمی پیرو مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از سال ۷۰ در کشور ایجاد شده ولی جامعه دندانپزشکی ایران با قدمت ۶۱ ساله دارای ۳۵ شعبه انجمن در نقاط مختلف کشور به صورت فعالانه حضوری چشمگیر دارد.

سالانه به صورت ملی و بین المللی کنگره هایی در تهران، مشهد، اهواز و شیراز به عنوان قطب های پزشکی کشور برگزار و اکنون در استان مازندران با حضور دندانپزشکان استانهای شمالی و همجوار مازندران، کنگره ملی دندانپزشکی ایران با محوریت استان مازندران تشکیل شده است.

کنگره دندانپزشکی تبرستان

با شروع پاییز 1402، کنگره دندان‌پزشکی تبرستان در محل تالار مرکزی ساری با برگزاری نمایشگاه تجهیزات دندان‌پزشکی و پنل‌های تخصصی با حضور شرکت‌کنندگانی از اقصی نقاط کشور افتتاح و به مدت ۴ روز ادامه داشت. این کنگره برای اولین بار در استان مازندران تشکیل شده است که در ۴ سالن با ظرفیت ۱۲۰۰ نفر به مدت ۴ روز در حال برگزار شد. همچنین در طول ۴ روز حدود ۴۰ پنل تخصصی با حضور اساتید برجسته استانی و ملی در رشته‌های تخصصی برگزار و آموزش داده شد.

جامعه دندانپزشکی ایران – شعبه مازندران با حضور هیئت مدیره جدید فعالیت موفقی را در سالهای گذشته اجرایی کرده است. در حاشیه این کنگره، نمایشگاه و کارگاه های آموزشی از آخرین یافته‌های دندانپزشکی ایران و جهان با حضور اساتید داخلی و خارجی برنامه ریزی شده و از 11 تا 14 مهر در تالار مرکزی شهر ساری برگزار شد.

کنگره دندانپزشکی تبرستان

با توجه به فعال بودن ۴۰ هزار دندانپزشکی در ایران دارای پرونده نظام پزشکی از جامعه داندانپزشکان ایران، شاخص مطلوبی را در این رشته پزشکی در کشور نسبت به جهان داریم.

پارسیز طب نیز به عنوان عضوی فعال در جامعه فناورری و سلامت ایران و به عنوان ارائه دهنده خدمات نرم افزارهای تخصصی دندانپزشکی و دارای تائیدیه‌های لازم از تامین اجتماعی و بیمه سلامت، حضوری قدرتمند و چشمگیر در اولین کنگره دندانپزشکی تبرستان داشت. برای آشنایی بیشتر با نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک پارسیز طب می‌توانید به مقاله معرفی محیط نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک پارسیز طب و همچنین برای ثبت نام و دریافت نسخه رایگان نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک پارسیز طب به این لینک مراجعه نمایید.

خدمات ویژه‌ی نرم افزار دندانپزشکی پارسیز طب در بخش‌های مختلف مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت. همچنین طراحی کاربر پسند و فرایندمحور، استفاده از چارت گرافیکی دندان برای فرم ویزیت بیماران، قابلیت تعریف طرح درمان برای بیمار، سیستم مدیریت اقساط بیماران برای پرداخت‌های دندانپزشکی و... بسیار مورد توجه قرار گرفت و بازخورد بسیار خوبی از سوی دندانپزشکان گرامی دریافت شد.

کنگره دندانپزشکی تبرستان

کنگره دندانپزشکی تبرستاننرم افزار دندانپزشکی پارسیز طب

بهترین نرم افزار دندانپزشکی پارسیز طب