تفاهم نامه همکاری پارسیز طب با های‌وب و سلامت نیوز 1402/07/15

تفاهم نامه همکاری پارسیز طب با های‌وب و سلامت نیوز

 

به منظور توسعه پژوهش‌های کاربردی، ایجاد آگاهی بیشتر در خصوص راهکارهای جامع مدیریت مراکز درمانی اعم از مطب‌ها و درمانگاه‌ها و پاسخگویی به مهم‌ترین ضرورت‌های جامعه سلامت ایران، لازم دانستیم بین مجموعه پارسیز طب و سایر سازمان‌ها و شرکت‌هایی که با اهداف و چشم‌اندازهای تدوین شده همسو بودند، ارتباطی نزدیک و متقابل برقرار گردد تا در جهت توسعه نرم افزارهای مدیریت مطب و درمانگاه پارسیزطب گامی محکم برداریم.

پیرو مذاکرات انجام شده میان مدیران ارشد پارسیز طب با شرکت های‌وب و سلامت نیوز، و دستیابی به یک نقطه مشترک برای توسعه و پیشرفت همه جانبه در صعنت فناوری پزشکی، آمادگی این دو مجموعه به فراخور نوع فعالیت‌شان برای همکاری‌های بیشتر در این زمینه، دریافت شد.

در همین راستا به منظور به رسمیت شناختن این همکاری، تفاهم نامه‌ای میان پارسیز طب و های‌وب و سلامت نیوز در جهت مشارکت در فروش این نرم‌ افزار جامع مدیریت مطب و کلینیک و افزایش جامعه آماری مشتریان برگزیده‌ی پارسیز طب، به امضا رسید. در سایه این ارتباط می‌توان با استفاده از مشارکت تیم فروش این مجموعه‌ها موجبات توسعه نرم افزار را نیز فراهم نمود.

امیدواریم که بتوانیم با ادامه فعالیت‌های خود، به جامعه حوزه بهداشت و درمان (کارفرمایان و کارجویان) خدمت رسانی اثربخشی داشته باشیم.

از سوی دیگر، خالی از لطف نخواهد بود که به حمایت‌های صورت گرفته از سوی نظام پزشکی شهرستان ساری در خصوص معرفی سامانه جامع مدیریت مراکز درمانی پارسیز طب، به پزشکان تابعه، اشاره‌ای داشته باشیم. با این رویکرد که استفاده از نرم افزارهای مدیریت مطب و کلینیک در خدمات سلامت می تواند به عنوان پایه ای جهت برنامه‌ریزی‌های مبتنی بر استراتژیک تلقی گردد، سازمان نظام پزشکی استان مازندران ضمن عقد تفاهم نامه‌ای با سامانه جامع مدیریت مطب و کلینیک پارسیز طب با برنامه ریزی و اجرای زیر ساخت های فناوری، در رسیدن به حداکثر بهره در سیستم سلامت گامی محکم برداشت.

برای آشنایی بیشتر و استفاده از نسخه رایگان نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک پارسیز طب می‌توانید از این قسمت اقدام به ثبت نام نمایید.

های وبسلامت نیوزنظام پزشکی شهرستان ساری