بهترین نرم افزارهای مدیریت مطب و کلینیک 1402/10/16

بهترین نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک

در سالهای اخیر با توجه به استقبال جامعه سلامت از انواع نرم افزارهای مدیریت مطب و درمانگاه، شرکت‌های زیادی نسبت به تولید و ارائه این ابزار کاربردی اقدام کردند. قبلا در مقاله ای توضیح دادیم که نرم افزار مدیریت مطب چیست؟ حال در ادامه یکی از بهترین نرم افزارهایی که مورد استقبال پزشکان و درمانگاه‌ها در حوزه‌های تخصصی مختلف قرار گرفت را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

 سامانه جامع و هوشمند مدیریت مراکز درمانی پارسیزطب

سامانه جامع مدیریت مطب و کلینیک (مراکز درمانی) پارسیزطب، اولین نرم افزار فرایندی و اتوماسیون محور پزشکی در ایران، محصولی از دانش و تجربه؛ ضمن مشاوره با اساتید حوزه سلامت و درمان و با بهره گیری از ماژول‌های متنوع و کاربردی، به صورت جامع و یکپارچه و منطبق با نیازها، مولفه ها و معیارهای کیفی جامعه سلامت ایران، با محیطی ساده و کاربر پسند تولید شده است.

 

مزیت‌های نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک پارسیزطب

  • پلتفرم مبتنی بر ابر: به جای اینکه محدود به فضای کلینیک یا مطب خود باشید، می‌توانید در هر زمان و هرجا به کلیه اطلاعات بیماران دسترسی داشته باشید و حتی از قابلیت مشاوره پزشکی یا ویزیت آنلاین نیز برخوردار شوید.
  • دارای ویژگی های EHR: پرونده الکترونیک سلامت (EHR) بسیار راحت تر و امن تر از پرونده های فیزیکی است. EHR به شما امکان می دهد تمام داده های بیماران خود را در یک مکان متمرکز کنید و از هر مکانی به سوابق بالینی آنها دسترسی داشته باشید.
  • صورتحساب و گزارش مالی: می‌توانید اطلاعاتی مانند موجودی حساب یا بدهی معوق برای هر بیمار معین را با چند کلیک مشاهده کنید و کلیه حساب‌ها و دریافتی‌ها را متمرکز کنید. همچنین قابلیت ایجاد ساختار پرداخت مبتنی بر کمیسیون.
  • گزارشدهی و تجزیه و تحلیل: برای هر کلینیک ضروری است که بتواند داده‌های مهم را بیرون بکشد و آنها را به یک گزارش تبدیل کند. نمایش کلیه آمارها، بصورت نموداری برای مقایسه و تجزیه و تحلیل آسان‌تر  و کمک به فرآیند تصمیم گیری.
  • دارای قابلیت CRM پزشکی: CRM پزشکی به شما امکان می دهد تمام تعاملات و داده های بیمار از جمله: سابقه شخصی و پزشکی، و تعاملات قبلی با کلینیک خود را ردیابی و ثبت کنید. همچنین برای بهبود حفظ بیمار و یادآوری رزرو وقت می توانید از سامانه پیامکی درون سیستم استفاده کنید.
  • پشتیبانی از پورتالهای شرکت‌های بیمه: نرم افزار پارسیزطب با صدور صورتحساب پزشکی، از ارتباط بین مطب پزشکی و ارائه دهنده بیمه برای مجوز پرداخت خسارت بیمه پشتیبانی می کند.
  • ارتباط با داروخانه: با داشتن کلیه مجوزها و تاییدیه‌های لازم از سازمان‌های مرجع، و ثبت نسخه الکترونیک در همین نرم افزار، بیمار می‌تواند نسخه خود را از کلیه داروخانه هایی که به سامانه تامین متصل باشند دریافت کند.
  • مدیریت گردش کار: اتصال بخش‌های مختلف (نوبت‌دهی، پذیرش، صندوق و ..) به یکدیگر در یک بستر و اتوماسیونی کردن کارها که منجر به مدیریت یکپارچه و افزایش بهره وری عملیاتی در یک مرکز درمانی خواهد شد.
  • نمای تخصصی: ارائه دسترسی تخصص محور بر اساس پروتکل‌های بالینی، فرایندهای خاص، و خدمات همان تخصص مانند دندانپزشکی، فیزیوتراپی، آنکولوژی، ارتوپدی و ...

بهترین نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک

نرم افزارهای تخصصی پارسیزطب

وقتی صحبت از یک سامانه جامع برای مدیریت مطب می‌کنیم، یعنی در نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک پارسیزطب، تمام تخصص‌های پزشکی یک جایگاه vip خواهند داشت. این بدان معنی است که ما با شناسایی نیازهای خاص و با تکیه بر تجربه‌ی پزشکانی برجسته در هر حوزه، توانستیم ماژول‌ها، فرم‌ها و فرایندهای تخصصی را برای یک از تخصص‌های پزشکی با موفقیت پیاده سازی و اجرا کنیم. فرقی نمی‌کند کلینیک شما دندانپزشکی باشد یا فیزیوتراپی، چشم پزشکی، مغز و اعصاب، رادیولوژی، پوست و مو، روانشناسی و... ما برای شما راه‌حل های منحصر به فردی خواهیم داشت. از جمله:

  1. سامانه جامع تخصصی دندانپزشکی

با توجه به حساسیت‌های درمانی‌ ای که روی دندان وجود دارد، در سامانه جامع تخصصی دندانپزشکی این قابلیت را فراهم کردیم که پزشک به وسیله چارت گرافیکال بتواند بیمار را ویزیت کند و بدین شکل محل دقیقی که کار درمان روی آن انجام شده را روی دندان مشخص کند.

  1. سامانه جامع تخصصی فیزیوتراپی

در سامانه جامع تخصصی فیزیوتراپی قابلیت تعریف انواع فرم های ارزیابی و رسم اتوماتیک نمودارهای مربوط به فرم ارزیابی مانند شدت درد، دامنه حرکتی و... ، ثبت گزارشات تشخیصی و اقدامات درمانی و... را فراهم کردیم.

  1. سامانه جامع تخصصی چشم پزشکی

امکان ثبت انواع خدمات تشخیصی (توپوگرافی قرنیه، اندازه‌گیری ضخامت قرنیه، فتوگرافی و آنژیوگرافی شبکیه، بیومتری، پریمتری و …) امکان ثبت انواع خدمات درمانی (لیزر و لیزیک چشم، آب مروارید، جراحی زیبایی و پلاستیک چشم، آب سیاه یا گلوکوم، پیوند قرنیه، لنز های داخل چشمی، قوز قرنیه و …)

  1. سامانه جامع تخصصی زیبایی

سامانه جامع تخصصی کلینیک زیبایی با رابط کاربری آسان طراحی شده و امکان تعریف تمامی اپراتورها، چندین پزشک، اطلاعات کامل بیماران، تعرفه‌های موجود، پکیج‌های کامل به همراه ویژگی‌های هر یک، تعریف دستگاه‌ها، کالاها و خدمات همگی به صورت نامحدود امکان‌پذیر است.

  1. سامانه جامع تخصصی رادیولوژی

در سامانه جامع تخصصی رادیولوژی، مهترین قابلیت امکان اتصال به دستگاه های رادیولوژی به صورت مستقیم است که در پارسیزطب فراهم شده. علاوه بر این وجود انواع فرم های ثبت ریپورت بصورت اختصاصی با سربرگ مرکز نیز برای شما فراهم گردیده.

  1. سامانه جامع تخصصی روانشناسی

سامانه جامع تخصصی روانشناسی جهت سهولت ذخیره سازی پرونده ها، تست‌های روانشناسی و.. به شما کمک میکند. شما با استفاده از این برنامه میتوانید بیماران خود به درمانگر های متفاوت ارجاع دهید. و حتی به راحتی ارتباط تصویری و کارگاه‌های آنلاین برگزار کنید.

 

 

 

.